reklamoval jsem drahou počítačovou myš (1350 Kč, 350 Kč placeno a zbytek byla dárková poukazka). Jako způsob vyřízení reklamace jsem uvedl že požaduji výměnu a nebo vrácení peněz. Byla mi po posouzení servisem uznána reklamace u počítačové myši, přišel mi protokol emailem, způsob vyřízení že výměna za nový kus.
Nechala jsem si aplikovat výplň rtů na plastické klinice za 8000 Kč. Chtěla jsem zvětšení rtů ale výsledek žádný. Reklamace mi byla zamítnuta - prý jsem požadovala hydrataci ne zvětšení. Teď nevím na koho se obrátit chci své peníze zpět. Děkuji. Veronika
V 11/ 2017 podepsali smlouvu o dílo na dodání řeziva na krov, řezivo mělo být pokáceno v zimním období v termínu uvedením ve smlouvě a následně dodáno do 31.5.2018 na naši stavbu. Obratem po dodávce řeziva, které ještě ke všemu proběhlo později (až 10.7.18) jsme zjistili (i jako laici), že jeden kus neodpovídá kvalitě pro použití na nosné konstrukce (krov), proběhla pouze telefonická dohoda s dodavatelem, následné zaslání fotek napadeného kusu, výměna.
Zakoupil jsem tzv. NAS, přístroj na synchronizaci souborů z různých počítačů. Ten jsem doma dle návodu uvedl do provozu, přístroj fungoval. Synchronizace ale opakovaně, vždy po cca týdnu přestala fungovat - z mého pohledu produkt neplní deklarovanou funkci. Obrátil jsem se na technickou podporu výrobce Synology, kde mi po vyjasnění situace pracovník výrobce písemně sdělil, že u mého přístroje výrobce garantuje korektní chod pouze do synchronizace max 15.000 souborů (z důvodu výkonu procesoru). Tato limitace ale nebyla prodejcem v popisu přístroje uvedena.
Prosím o radu co máme vyžadovat aby bylo obsaženo v kupní smlouvě na štěně. Budeme z chovatelské stanice kupovat štěně s PP. Je to plemeno kavalír king charles španěl. Tato rasa trpí na vrozené vady srdce a běžná kontrola nemusí toto onemocnění odhalit. Při konzultaci s chovatelkou jak postupuje, když se přijde na nějakou vrozenou vadu, tak mi odpověděla že peníze nevrací ani nedává nové štěně.
19.2.2019 jsem si zakoupil Oxymetr Beurer PO 80 https://www.alza.cz/beurer-pulzni-oxymetr-po-80-d4195110.htm z internetového obchodu alza.cz, zboží jsem si vyzvedl na výdejně. 22.2.2019 jsem chtěl zboží vrátit na výdejne v Ostrave, nevyhovuje mi. Byl jsem odmítnut s tím, že vráceni není možné z hygienickych důvodů (pokud bylo zboží pouzito, přišlo do kontaktu s pokozkou - což je dle mého názoru neakceptovaltený argument. Navíc sam prodejce na oxymetr sáhl, kdyz jej kontroloval. Byl jsem odkazan na obchodní podminky https://www.alza.cz/article/10.htm, konkretne nasledujici pasáž:
03/2018 2018 jsem zakoupila v autobazaru na splátky automobil Dodge nitro, r. v. 2007 za cca 200.000,-Kč. Na předávacím protokolu je, že auto nemá žádnou závadu. 05/2018 odešel alternátor, opravu za 8000 Kč jsem zaplatila sama, ale autobazar jsem na to upozornila. Po dalších 3 měsících se porouchala automatická převodovka, což je závažná a nákladná porucha. Autobazar mne odkázal na pojišťovnu, u které mi sjednali při koupi od nich připojištění závad a ať se řídím dál pokyny pojišťovny, pojišťovna závadu uznala, ale jen do výše max. pojistného plnění ze smlouvy, což bylo 25000, -Kč.
V roce 2012 koupen dům. 2018 se objevily praskliny ve zdi. Po prozkoumání statikem zjištěna pokleslá základová deska (prasklina). Dle informací od sousedů byla poškozena v rohu těžkou technikou při stavbě (2002) a dodatečně opravována (2002). 2018-velké sucho - poklesnutí části základu. Je šance dokázat zamlčení závažné skutečnosti při koupi vedoucí k poškození domu, i když je to již více jak 5 let? Děkuji.
Po výměně prahů v autoservisu způsobem, který autoservis navrhl, tyto následně korodují. Vadu jsem reklamoval. Autoservis říká, že ochranný nástřik, který původně aplikoval nestačí a prahy musí být nalakovány, což je dražší povrchová úprava. S tím jsem souhlasil a lakování, které je proti původnímu rozsahu práce navíc, zaplatím. Aby ale mohly být prahy nalakovány, je třeba provést demontáž a následnou montáž dveří. Domnívám se, že tuto práci bych již platit neměl, neboť demontáž/montáž dveří bylo třeba provést i pro nanesení původního nástřiku a již jsem tuto práci tedy jednou platil. Je tomu tak? Děkuji. Mirek
Přes internet jsem objednala 3 ks vánočního osvětlení od firmy Zolta z Polska (v Česku mají pobočku, která vyřizuje zásilky), z nichž přišlo 1 neopravitelně zničené osvětlení. Zásilka dorazila 14.11.2018. Začaly tahanice, dohady. Po telefonu i po emailu. Vadné osvětlení jsem jim nafotila - poslala, následovaly dohady o špatné adrese.