Počet stránek ve webu: 48507

    1 1 1 1 1
    Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)

    reklamoval jsem drahou počítačovou myš (1350 Kč, 350 Kč placeno a zbytek byla dárková poukazka). Jako způsob vyřízení reklamace jsem uvedl že požaduji výměnu a nebo vrácení peněz. Byla mi po posouzení servisem uznána reklamace u počítačové myši, přišel mi protokol emailem, způsob vyřízení že výměna za nový kus.

    Dočetl jsem se, ale že mi neběží nová zaruční lhůta. Jelikož jsem ještě zboží nepřevzal, mohu ještě po prodejci požadovat vrácení peněz? Případně jak to učinit? Děkuji. Zdeněk

     

    Odpověď:

    Pokud jste se někde dočetl, že Vám neběží nová záruční doba, tak Vás někdo uvedl v omyl. Dle občanského zákoníku se s převzetím věci kupujícímu začíná počítat záruční doba 24 měsíců od okamžiku převzetí zboží (dle ustanovení § 2165 a § 2169 občanského zákoníku), takže pokud obdržíte od prodávajího jinou počítačovou myš, začne se počítat nová záruční doba od okamžiku, kdy si ji převezmete.

     

    ► Stránka obsahuje odpověď na tato témata:

    • Běží nová záruční doba pokud prodávající vymění vadné zboží za nové?
    Nenašli jste odpověď na Váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 99 Kč. Odpověď obdržíte maximálně do 5 pracovních dnů. Poradit se s naším advokátem.

    Komentáře vytvořeny pomocí CComment

    Společný majetek manželů
    Rozvod manželství
    Vše o dědění a vydědění
    Proč se nevyplatí ignorovat dopisy

    Výživné, alimenty - nejčastější dotazy

    Vymáhání dluhů, směnky

    Strašák jménem exekuce
    Osobní bankrot (konkurz), oddlužení (insolvence) - informace
    Trvalé bydliště
    Omezení, zbavení svéprávnosti
    Proč se nevyplatí ignorovat dopisy

    Na co nezapomenout při stěhování