V lednu 2020 jsem objednala a zaplatila příměstský tábor pro dcery na 1 týden v červenci. Provozovatel nabízel možnost zprostředkování pojištění storno poplatků pro případ nemoci dítěte. Nabídku jsem přijala a na faktuře zaplatila cenu tábora plus pojištění storna. V květnu 2020 mi přišel od provozovatele email, že se zatím nepodařilo vyřídit pojištění, protože pojišťovny přestaly z důvodu COVID 19 nabízet pojištění storno poplatků, ale že věří, že se situace v nejbližších týdnech změní.
Minulý týden přišel další email, kde provozovatel oznámil, že se pojištění nedá s konečnou platností zajistit, že dítě není proti stornu pojištěno a že nám peníze za pojištění vrátí na účet. Je tento postup provozovatele správný? Může se jen tak zbavit odpovědnosti poskytnout službu (pojištění), za kterou dostal zaplaceno již v lednu? Mám nějakou možnost požadovat, aby pro případ nemoci převzal provozovatel náklady na sebe? Nebo mohu požadovat zrušení účasti dcer na táboře a vrácení celé částky? Týdenní tábor za jednu dceru vyšel na 4.000 Kč a nechci riskovat, že jedna (nebo obě) dcera onemocní a o peníze přijdeme. Předem děkuji. Kamila.
Komentáře vytvořeny pomocí CComment