Řeším problém. Koupili jsme ojeté auto z programu Škoda plus (do 5 let stáří), vozidlo pár dnů před uplynutím půlroční doby od prodeje vykázalo problémy s automatickou převodovkou. Konkrétně tedy nejde řadit zpátečka. Fungují pouze liché rychlosti. Vozidlo s vadou jsem tedy reklamovala v autosalonu, kde jsem jej koupila a požadovala bezplatné odstranění vady.
Autosalon provedl diagnostiku vozidla, závadu potvrdil - vadná mechatronika a náhradní díl objednal (údajně se vyrábí na míru dle VIN) a čeká se na něj 3-4 týdny. Po měsíci od první návštěvy jsem urgovala opravu a bylo mi sděleno, že náhradní díl dosud nepřišel. Následně za dalších 14 dnů se autosalon ozval, že vozidlo musí znovu na diagnostiku, původní je údajně vadná, nelze podle ní vadný díl vyrobit a současně nám sdělili, že se nejedná o skrytou vadu, jde prý o vadu, na kterou nebylo možno ani při servisní prohlídce přijít, a tedy závadu odmítají bezplatně odstranit. Dle jejich stanoviska jde o běžné opotřebení ojetého vozu. I když smlouva obsahuje ujednání, že pokud se vada (bez další specifikace) projeví do půl roku od prodeje, má se za to, že existovala již při prodeji, autosalon požaduje finanční spoluúčast na plánované opravě (cca 30% přepokládané částky cca 45.000 Kč). Reklamace tedy do 30 dnů vyřešena nebyla, navíc odmítají vadu bezplatně odstranit, i když byla uplatněna včas. Jak mám postupovat dále? Děkuji. Karina.
Komentáře vytvořeny pomocí CComment