Na základě odsouhlasené cenové nabídky jsme provedli zákazníkovi stavební práce a to: dodávku a montáž bazénové technologie, dodávku a montáž folie, dodávku a montáž dlažby a dodávku a montáž zastřešení. Zákazník si HS prováděl sám. V tělese bazénu jsme vyrovnali nerovnosti a položili folii.
Na pokládku dlažby jsme si povolali externí firmu, která dlažbu položila na povrch zhotovený objednatelem, tedy naším zákazníkem. A tady vznikla fatální chyba externí firmy, která si povrch zhotovený našim zákazníkem nezměřila a položila na něj dlažbu a tím vznikly výrazné nerovnosti dlažby. Náš zákazník nám dlažbu reklamuje a také požaduje zpět již zaplacenou zálohu na zastřešení, jelikož si ho objednal jinde. Provedla jsem vyúčtování prací, kde vznikl po odečtení reklamované dlažby doplatek 32.000 Kč a zálohu ve výši 200.000 Kč jsem mu po odečtení doplatku vrátila. Co se týká reklamované dlažby, náš návrh je - špatně položenou dlažbu odstranit a vše uvést do bezzávadového stavu s tím, že mu již dlažbu pokládat na povrch, který si zhotovil sám nebudeme. Na to mi zákazník odpověděl, že si máme přijet vybourat dlažbu a odstranit i folii, když nemůžeme položit dlažbu na jeho nerovný povrch a jestli chceme, tak můžeme i demontovat technologii a vše si odvézt a vrátit mu peníze. Folie i technologie jsou však naprosto v pořádku a s dlažbou nemají nic společného. Co se týká funkčnosti bazénu, je naprosto v pořádku a od července 2019 zákazník bazén používá. Prosím odpověď, zda jsme postupovali správně nebo ne a co je nutné ještě udělat. Děkuji za odpověď.
Komentáře vytvořeny pomocí CComment