V lednu roku 2020 jsme s přítelem koupili od cestovní kanceláře zájezd do Rumunska, který se měl konat v květnu 2020 a přítel využil 10.000 Kč z FKSP od zaměstnavatele. Na začátku května nám CK sdělila, že se veškeré zájezdy do Rumunska ruší a nabídla náhradní termín v září s tím, že nechtěli slyšet nic o tom, že na zájezd nechceme, ale nutila nás posečkat.
V srpnu 2020 jsme se snažili zjistit od CK, zda se bude zájezd konat, protože Rumunsko bylo stále v červených, tudíž jsme chtěli zájezd zrušit a zažádat o voucher nebo přesunutí zájezdu na příští rok. CK nás přemluvila, abysme ještě vydrželi, že teď řeší zájezdy pouze s týdenním předstihem. Už jsme se smiřovali s tím, že zájezd nebude a vzhledem k tomu, že přítel pracuje u policie a změnili mu kvůli covidu rozpis a dovolenou, bylo pro nás jednodušší, aby se zájezd už nekonal. To jsme se nakonec o dozvěděli 12 dnů před zájezdem s tím, že se to opravdu nekoná a máme si vybrat alternativu buď jiný zájezd nebo převést peníze na kredity, které můžeme využít příští rok. To jsme uvítali a byli rádi, že je to vyřešeno. Přítel si tudíž zrušil zbytek dovolené, ale ještě ten den večer nám psala slečna z CK, že se omlouvá, ale vzhledem k tomu, že vláda schválila Rumunsko do zelené barvy, zájezd se nakonec koná. Volali jsme do CK zpět s tím, že na zájezd už nemůžeme a ať si peníze z FKSP nechají. Paní nevěděla, co by nám řekla, tak se poptala a zavolala za pár dní zpět. Teď nám tvrdila, že aby se nezneužíval příspěvek z FKSP, pošlou ty peníze zpět zaměstnavateli v plné výši a je tudíž na nás zaplatit storno poplatek 70% ze svého. Přítel řekl, že nic nepodepíše a peníze zpátky nechceme a nic platit nebudeme. Lze se nějak bránit, když zaplaceno všechno je, ale prostě už se nemůžeme zúčastnit a peníze zpátky nechceme, takže CK o nic nepřijde? Děkuji.
Komentáře vytvořeny pomocí CComment