Máme problém ohledně zrušené dovolené. Předem podotýkám, že chápu opatření, která cestovní kanceláře činí, aby nezkrachovaly, ale ráda bych znala i to, jak se může svých práv domoci člověk, který stornuje zájezd. Abych to shrnula. Zaplatili jsme si zájezd do severní Itálie.
Cestovní kancelář nám psala, ať vydržíme, zájezd nerušíme, že vše bude v pořádku a že i v případě zrušení jsou storno poplatky mírné a že se nemusíme bát, že bychom o peníze přišli. Vyčkávali jsme, ale když se situace začala v Itálii zhoršovat a zavřely se hranice, poslala jsem do kanceláře storno s odůvodněním koronavirové epidemie v cílové destinaci 23.3.2020. Na internetu jsem se dočetla, že v tomto případě kanceláře mají vracet celou částku včetně storna. I přesto jsem si říkala, že by bylo fér to storno zaplatit, s tím jsem neměla problém. Kromě uspokojování svých zákazníků neměla kancelář nikde informace, jak bude v případě storna postupovat. Ty na své stránky umístila až po vydání Tiskové zprávy cestovních kanceláří dne 27.3. 2020. Včera (11.05.2020) (1.4.) mi přišel poukaz, který má platnost 18 měsíců a je směřován do Itálie, kam si máme v následujícím roce a půl vybrat dovolenou. Nelíbí se mi tam formulka, že poukaz nelze směnit za peníze ani v případě storna zájezdu. A teď moje otázka: Když poukaz přijmu a nebude možné do Itálie jet ani v např. následujících dvou letech, dostanu naše peníze zpět? To, že tam vůbec nechceme v následujících nejméně deseti letech je už druhořadá věc. Děkuji mnohokrát za odpověď. S Přáním hezkého dne, Taťána.
Komentáře vytvořeny pomocí CComment