Předmětem mého dotazu je právo klienta/zákazníka na vrácení plné částky u zakoupeného pobytu. Poskytovatelem však není CK, nýbrž společnost nabízející mimo jiné i služby cestovního ruchu Slevomat. Konkrétně. Zakoupila jsem přes výše jmenovanou společnost voucher do Polska na květen 2020.
Vzhledem ke koronavirové situaci nepředpokládám, že by ve zmíněné době byla, díky vládnímu nařízení, možnost vycestovat. Slevomat aktuálně zákazníkům nabízí možnost prodloužení platnosti voucheru, případně i úschovu finančních prostředků/ bodů na zákaznickém účtu. Ve Všeobecných podmínkách jsem se dočetla, že společnost nezodpovídá za případné neplnění závazku, a že nemá vůči zákazníkovi/ "objednateli" žádné povinnosti. Z čistě morálního hlediska jsem přesvědčena, že mám právo na vrácení peněz v plné výši a věřím, že se můj pocit opírá taktéž o legislativní pilíř. Stejnou zkušenost mám a aktivně řeším i se společností Booking. Vždy jsem měla za to, že rezervuji-li pobyt přes třetí stranu, poskytuje mi tato i jistou garanci, stejně tak, jako CK. Můžete, prosím, poradit. S přátelským pozdravem, Vilma.
Komentáře vytvořeny pomocí CComment