4.12.2016 přišlo kolegyni SMS - oznámení o neuhrazené platbě za pojistění majetku u pojišťovny Allianz. Problém je, že nikdy žádnou smlouvu s pojišťovnou neuzavřela ona osobně. V kopii smlouvy, kterou si nechala poslat je uvedeno, že pojistění trvá od dubna 2014, dále její jméno, příjmení, telefon, rodné číslo a podpis, který se téměř shoduje s jejím vlastním.
Jediné, co ve smlouvě nesedí, je adresa. Pojišťovna Allianz nám sdělila telefonní číslo na paní, která smlouvu vyhotovila. Tato paní již cca 9 měsíců pro poj. nepracuje a nebyla schopná říct, jak k něčemu takovému došlo. Obchodní zástupce pro danou oblast se přijel osobně za nedorozumění omluvit + čeká omluvný dopis. Problém je, že pojišťovna není schopná sdělit, kde údaje o své "klientce" získala. Tím pádem kolegyně má strach, pokud někdo tyto údaje má, aby je nezneužil ve větším měřítku než je cca 800,- za roční pojistné na této fiktivní smlouvě. Dotazem tedy je, jak se nyní zachovat k pojišťovně a jak dále řešit tuto situaci. Děkuji, Stanislava
Komentáře vytvořeny pomocí CComment