Mám dotaz týkající se obtěžování zneužitím emailové schránky. Před časem mi do soukromé schránky začalo chodit velké množství různých firemních nabídek. Zjistila jsem, že mou adresu zaregistroval jeden podnikatel jako svou v registru firem. Zavolala jsem mu na telefonní číslo u firmy uvedené a požádala o odstranění adresy.
Z hovoru vyplynulo, že jeho a moje adresa se liší v jednom písmenku. Vysvětlila jsem mu omyl, požádala o nápravu, choval se velmi arogantně. K žádné nápravě nedošlo, tak jsem požádala přímo v registru o odstranění adresy, po ověření, že ta adresa je opravdu moje, jí zrušili. O zrušení jsem dotyčného pána informovala s tím, že si má doplnit adresu správnou. Nebyl ochoten uznat chybu a reagoval dost neslušně. Po několika měsících začaly chodit hromadně další nabídky znovu - tentokrát začínají slovy "na základě telefonického rozhovoru" "... na základě vaší objednávky ... ". Pán se zřejmě baví tím, že záměrně uvádí mojí mailovou adresu místo své (ty nabídky oslovují jeho firmu). Dá se v této situaci nějak bránit? Adresu mám více než 10 let, nechci jí rušit. Děkuji, Sabina
Komentáře vytvořeny pomocí CComment