V pracovní smlouvě mám napsáno: "Zaměstnavatel přijímá zaměstnance do pracovního poměru na pracovní pozici/funkci IT průvodce pro zákazníky. Konkrétní popis pracovních činností, které se zaměstnanec zavazuje vykonávat pro zaměstnavatele je vymezen v pracovní náplni v Katalogu pracovních pozic." Po celou dobu zaměstnání (1,5 roku) pomáhám zákazníkům s IT problémy výhradně na dálku z kanceláře nebo domova.
Nyní zaměstnavatel vyžaduje, abych skládal PC v prostorách skladu mimo kancelář, což v inzerátu nebylo a nedělal jsem to ani nikdy předtím. Můj lékařský posudek zahrnuje: Pracovník IT (Práce s PC, práce s klienty, Administrativa). Nemám zde uvedenou kategorii práce. Z toho pro mě vyplývají tři otázky:
1) Může mi to zaměstnavatel nařídit?
2) Co když jej odmítnu?
3) Neměl bych napřed podstoupit lékařskou prohlídku? Práce ve skladu a samotné skládání PC zahrnuje více rizik, než práce v kanceláři.
Komentáře vytvořeny pomocí CComment