Mám dotaz. Reklamovala jsem u firmy ČEZ elektroměr a roční vyúčtování plateb. Mám byt, ve kterém se nezdržuji a byl mi tam zadán neodpovídající stav elektroměru a tím i vysokého nedoplatku. Reklamovala jsem dle Všeobecných podmínek ČEZu, kde se mi zaručují, že do 15ti dnů mne vyrozumí a reklamaci uzavřou do 30 ti dnů.
Nic z toho však se neuskutečnilo. Pouze mi někdo v bytě vyměnil elektroměr. (Je podivné, že po jeho výměně stav odběru prázdného bytu odpovídá, ale to jen do výměny hodin). Ukončila jsem po více jak 30 dnech sama písemně reklamaci a uznala ji za oprávněnou, nikoliv však ČEZ. Nyní tvrdí, že na měření mají 2 měsíce, tudíž i na reklamaci. Tu však neprodloužil z jejich strany nikdo a ani jsem nebyla informována. Je pravda na mé straně? Je reklamace jedna věc a měření elektroměru druhá? Ve Všeobecných podmínkách se zaručují na 30 dnů na reklamace. Děkuji, Martina
Odpověď:
Prostudovala jsem materiály ČEZu uvedené na jejich internetových stránkách a domnívám se, že Váš postup byl správný a shodný s jejich podmínkami reklamace. Na několika místech zmiňují 15denní lhůtu na informování zákazníka a 30denní lhůtu na vyřízení reklamace.
Na tento špatný postup můžete podat stížnost ombudsmanovi ČEZu (kontakt naleznete na www.cez.cz).
Komentáře vytvořeny pomocí CComment