Nechali jsme si spravit snubní prsten u firmy Karat, neboť z prstenu vypadl kámen. Když jsme si prsten poté vyzvedli, zjistili jsme, že prsten je celý přeleštěný. Původně byl pískovaný. Řádně jsme prsten reklamovali. Firma Karat nam nabídla pouze jiné pískování. Navrhli jsme, že původní prodejce, firma Rotax je schopna za 1 500,- Kč prsten uvést do původního stavu.
To ovšem opravna Karát odmítla. Jaká nyní máme práva? Reklamace proběhla dne 30.6.2011. Poté proběhlo několik emailů s jejich právním zástupcem, ovšem bez úspěchu. Děkuji, František
Odpověď:
V rámci smlouvy o opravě věci, kterou jste s firmou uzavřeli, jste požadovali určitou opravu podle vaší objednávky (vložení kamene). Pokud při opravě dojde k výměně nebo opravě, která nebyla nezbytná a nebyla výslovně požadována objednatelem, vzniká vám právo na náhradu škody. Náhrada škody je hrazena buď v penězích nebo uvedením v předešlý stav, požádá-li o to poškozený a je-li to zároveň pro škůdce možné a účelné.
Urgujte tedy firmu i nadále a sdělte jim své požadavky (zřejmě peněžní plnění), nejlépe písemně, abyste předešli případných problémům ohledně dokazování.
Komentáře vytvořeny pomocí CComment