Elektronickou cestou jsme uzavřeli kupní smlouvu na koně. Ve smlouvě je rozdělena cena na rezervační poplatek a doplatek. Rezervační poplatek byl uhrazen na účet a doplatek měl byt doplacen v době převzetí koně. Kupec si objednal vlastní transportní společnost, která koně v domluvený den vyzvedla, kupec měl byt také přítomen (kupec potvrdil ve zprávě), ale nakonec se nedostavil.
Transportní společnost o doplatku nebyla informována a doplatek nebyl tedy uhrazen. Kupec v danou dobu nereagoval, společnost byla tedy poslána pryč a kupec byl informován, že kůň nebyl předán z důvodu neuhrazeni doplatku a byl vyzván ať si koně vyzvedne v jiný termín. Kupec na toto zareagoval, že chce odstoupit od smlouvy. Má na to právo? Pokud ano, musíme vrátit rezervační poplatek? Smlouva uzavřena mezi fyzickými osobami, elektronicky. Děkuji za odpověď.
Komentáře vytvořeny pomocí CComment