V Liberci jsem 08/2019 zakoupil vůz Škoda Octavia II rv 2008. Na voze jsem musel v servisu provést opravy na vlastní náklad v rozsahu cca 10.000 Kč, s čímž jsem počítal (ojetina), nicméně jsem nebyl na vady upozorněn. Nyní mi v servisu diagnostikovali poškozenou "dvojhmotu" což stojí cca 20.000 Kč. To už je výdaj, který bych nerad platil sám.
Vada se na vozidle vyskytovala už v době prodeje (specifický zvuk jsem zaznamenal, nicméně nepoznal závadu a nebyl jsem o ní informován). Prodejce ji zřejmě zatajil, protože se prodejem živí již mnoho let. Mám nárok konfrontovat tohoto soukromého prodejce, aby za mě opravu uhradil nebo kompenzoval náhradu? Ve své naivitě jsem nezkontroloval jméno na smlouvě, ani ho nepožádal o předložení OP, nicméně adresa prodejce na smlouvě podle internetu neexistuje. Nicméně prodejce telefonicky komunikuje a slíbil opravu ve svém dohodlém servisu se slevou - 15.000 Kč místo 20.000 Kč). Prosím o radu, jak postupovat dál, abych neskončil tolik tisíc v mínusu, ačkoliv za to může z části moje nezkušenost. Robert.
Komentáře vytvořeny pomocí CComment