17.05.2019 jsme koupili nové auto Tucson NL v KB car Liberec. U předání vozidla byly známky poškození "lak rýha, zadní sedadlo poškozené, poškrábané zadní palubové středové čelo", vše bylo odstraněno, kromě středního palubového čela. V červenci 2019 jsme byli s autem, ohledně špatných jízdních vlastností.
Bylo nám řečeno, že auto je nové a musí se zajet a musíme ho krmit. Po dvou měsících se nám nezdálo, že chyba v řízení je stejná, nechali jsme na 4 dny vůz v servisu, aby vyzkoušeli. Na nic nepřišli. Ale problém byl častější než před tím a tak jsme oslovili KB car Mladá Boleslav, kde při projížďce zjistili, že špatně vstřikuje benzín do motoru. Jednají s Prahou a ta poslala nějaký díl, který nejprve vyzkoušejí na jiném vozidle a příští týden po 28.10. se mají ozvat. Vůz má špatné jízdné vlastnosti při nízkých otáčkách a i při vyšších a to v okamžiku, kdy potřebujeme předjíždět, nebo zrychlit. Auto ztrácí akceleraci a zpomaluje. Neustále se doprošujeme o vyjádření, neustálé čekání na odpověď, i když vám slíbí, že zavolají. Máme nárok odstoupit od smlouvy v 6 měsíční době? Děkuji za odpověď. Leo.
Komentáře vytvořeny pomocí CComment