Nechala jsem si 2016 lakovat zadní víko kufru ve smluvním servisu mé pojišťovny v rámci havarijního pojištění. Před několika měsíci se v laku po celé délce předělu kufru objevily bublinky. Nyní uběhlo od práce autoservisu 22 měsíců. Mám ještě právo na reklamaci? V autoservisu mi řekli, že již právo na reklamaci nemám. Dále mi řekli, že za to stejně neručí, jelikož je to starší auto a mohla tam být nějaká skrytá rez, která se po čase takto projevila.
V předávacím protokolu, kdy si auto brali k opravě v r. 2016, ale takový záznam o rzi není a ani já si nejsem vědoma takového zjištění. Řekli mi, že mám do místa těch bublinek rýpnout šroubovákem a když se rez pod lakem neobjeví, tak mi reklamaci přijmou. Když jsem se na ty bublinky ptala v jiném nezávislém autoservisu, řekli mi, že rez to určitě nebude, spíš že auto bylo před lakováním špatně odmaštěno, či lakýrník nebyl dostatečně zkušený a nanesl tam barvu nerovnoměrně. Zajímalo by mě, jak můžu celou záležitost vyřešit a zda, pokud by mi museli vozidlo přijmout do reklamace, na jejíž vyřízení mají 30 dnů, bych opravdu muselo stát celých 30 dnů od přijetí reklamace u nich v servisu a já ho nemohla používat, což by pro mě bylo komplikované. V případě možnosti uplatnění mé reklamaci, jsem vás chtěla požádat o vzor takovéto písemné reklamace.
Děkuji, Monika
Komentáře vytvořeny pomocí CComment