Každý e-shop má na svých stránkách v obchodních podmínkách uveden postup při reklamaci zboží. I na stránkách jamall.cz je v rámci obchodních podmínek uveden také postup reklamace. Ten se sice vztahuje primárně k poškozenému zboží přepravcem, nicméně se dají vztáhnout i na Váš případ.
V těchto obchodních podmínkách má Jamall.cz uvedeno, že má informovat reklamační oddělení E-shopu společnosti JAMALL nábytek s tím, že budou potřebovat fotodokumentaci poškozeného zboží, obalu a etikety. Uvádí i kontakt. Pokud byste chtěl odkázat na paragrafové znění v rámci komunikace s obchodníkem, jde o nároky z vadného plnění, § 2169 zákona č. 89/2012 Sb. , ve znění pozdějších předpisů (dále jen "OZ").
Dle platné judikatury (Rc 22/83) má kupující nárok na přiměřenou slevu v případě, že prodávající nezjedná nápravu dle volby kupujícího v přiměřené době, nebo v případech, kdy by to kupujícímu působilo značné obtíže. Značné obtíže kupujícímu by to mohlo působit tehdy, pokud by se jednalo z jeho pohledu o vadu, která kupujícímu sice nevadí, nicméně její odstraňování nebo výměna by byly pro kupujícího zatěžující.
Komentáře vytvořeny pomocí CComment