9.1.2016 jsme přes imternetový portál Booking.com zarezervovali ubytování v termínu od 11.3.2017 - 18.3.2017 na penzionu v ČR - Bobešova Bouda, včetně snídaní. Upozornuji, že došlo pouze k rezervaci na portálu Booking, která byla zdarma bez finanční zálohy (která nebyla požadována) ani zveřejnění čísla účtu čí adresy apod.
Tudíž Bobešova bouda mimo telefoního čísla a jména nemá o nás žádné informace. Při rezervaci měl Booking.com vypsáno u tohoto ubytování, že lze tuto rezervaci bezplatně zrušit nejpozději 5 dní před příjezdem. Boužel jsme tento termín nedodrželi. Nedošlo v daném termínu ke zrušení rezervace. 12.3.2017 jsme obdrželi email od portálu Booking (přes který Bobešova bouda s námi komunikuje).
"Dobrý den, na základě podmínek pro zrušení rezervace Vám účtujeme částku 13.104 Kč. Číslo účtu, podpis".
Bobešova bouda od nás nárokuje 100% částky pobytu 13.104 Kč. Kontaktovali jsme telefonicky Bobešovu Boudu, člověka, co nám email poslal a omluvili jsme se a snažili se danou situaci vyřešit domluvou nebo aspoň snížením částky. Pán byl ale neoblomný prý tento pokoj nemohl obsadit a tudíž přišel o tuto částku. Částku chce uhradit nejpozději do 28.3.2017. Snažili jsme ještě řešit situaci znovu přes Booking bylo nám řečeno, že budou Bobešovu boudu kontaktovat, ohledně zrušení pobytu a dají nám vědět.
"Obracíme se na Vás v souvislosti s rezervací – Penzion Bobešova bouda, datum příjezdu: 2017-03-11, datum odjezdu: 2017-03-18. Kontaktovali jsem ubytování ohledně storno poplatku za Vaši rezervaci, bohužel Vám musíme oznámit, že storno poplatek v této situaci nemůže být odpuštěn." Zkoušeli jsme přímo na stránkách http://www.bobesovabouda.cz zjistit storno podmínky, které kopíruji přímo z jejich stránek:
"Rezervační poplatek činí 30% z celkové ceny ubytování. Po písemné či telefonické objednávce vám bude potvrzena rezervace. Při tomto vám bude přiděleno variabilní číslo vaší rezervace. Poté bude vaše rezervace aktivní 14 dnů. Po připsání rezervační částky na náš účet vám bude e-mailem potvrzena závazná objednávka."
Storno poplatky:
- do 30. dnů před nástupem vracíme 50% rezervační zálohy
- od 29. do 7. dnů před nástupem vracíme 15% rezervační zálohy
- od 6. dnů před nástupem rezervační poplatek nevracíme
Znovu připomínám, že my jsme žádnou zálohu nehradili. Má právo Bobešova bouda na zaplacení celé částky pobytu a pokud ano, co může udělat nebo jak nás postihnout, pokud danou částku nezaplatíme? Může bobešova bouda částku vyžadovat soudně nebo exekučně? Poslali nám č. účtu, kam chtějí uhradit platbu a ten není shodný s č. účtu uvedeným na internetových stránkách Bobešovy boudy (na stránkách Bobešovy boudy je účet č. Bankovní spojení : XXXXXXXXX/2700 UniCredit Bank), nám uvedli číslo XXXXXXXXX/0300. Jak zjistit, zda kdo je majitelem účtu? Kdybychom tedy tuto částku uhradit museli, jak dostaneme potvrzení, že částka je uhrazena a pohledávka vůči nám vyrovnána. Děkuji za Vaši právní radu, Tamara.
Komentáře vytvořeny pomocí CComment