V červenci 2016 jsem v e-shopu Wildshop zakoupil zahradní altán, který byl po rozbalení viditelně vadný. Po různých peripetiích a nekomunikace ze strany obchodníka jsem ho na vlastní náklady odeslal k reklamaci, a dosáhl i výměny. Dne 6.8.2016 jsem mu poslal žádost o zaplacení poštovného s kopií podacího lístku.
Odepsal mi, že peníze pošle, ale ne v plně výši, a prý v zákonné lhůtě. V ČOI mi řekli, že lhůta není stanovena zákonem, ale jedná se o dobu přiměřenou, která bývá týden až deset dní, a že ho mám znovu požádat o zaplacení, s termínem splatnosti. To jsem učinil dne 23.8.2016, s tím, že požaduji platbu na účet, tak s termínem splatnosti do 3 dnů. Opět žádná odezva od obchodníka, a žádné peníze na účtu. V ČOI mi řekli, že toto už nespadá do jejich kompetence, a že se budu muset obrátit na soud. Nikdy v životě jsem se nesoudil, nevím ani, co a jak bych měl kde požádat, udělat… To není nějaká jiná možnost dostat z něho ty peníze? Pokud ne, co já musím udělat? Veškerou e-mailovou komunikaci mám uloženou, bohužel nepřijatá a odmítnutá volání T-mobile prý neeviduje. Děkuji Tomáš
Komentáře vytvořeny pomocí CComment