Zakoupil jsem v autobazaru auto (19.2.2015), když jsem poté zjistil, že má spousty skrytých závad, zašel jsem do originál servisu, kde mi závady potvrdili a vypsali. Doslovně mě upozornili, že auto je až nebezpečné životu používat (auto bouráno + neodborná oprava bouraných dílu auta – auto nemůže projít technickou, a opravy budou velice drahé).
V tu chvíli jsem se zděsil, jelikož ve smlouvě a ani při koupi auta mi nebylo řečeno, že auto je bouráno. Z doporučení servisu jsem šel reklamovat auto do autobazaru. Majitel autobazaru mi tvrdil, že vše jsou to korunové položky a že většina nejsou vůbec těžké závady a že mi v servisu lhali. Auto jsem si tedy vzal a odjel do druhého originál servisu, nechal jsem si udělat fotky a opět výpis vážných závad. Teď potřebuji poradit jak mám postupovat v reklamaci a jaké mám vlastně možnosti. Děkuji, Šimon
Komentáře vytvořeny pomocí CComment