Počet stránek ve webu: 48507

    1 1 1 1 1
    Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
    Koupil jsem si před půl rokem přímočarou pilu do dílny. Bohužel po půl roce se pokazila - vrčí, ale neřeže. Když jsem přišel do obchodu železářství, kde jsem ji koupil, odmítli mi pilu převzít s tím, že požadují původní origilní obal. Slyšel jsem ale, že při reklamaci není povinností přinést původní obal. Kdo má tedy pravdu? Mirek


    ODOVĚĎ:
    Pravda je na vaší straně. Prodejce zkouší na Vás vyzrát, ale evidentně se mu to u vás nepodařilo. Spotřebitel nemusí vracet zboží k reklamaci v originálním obale.

    Máte právo zboží rozbalit, vyzkoušet si je, používat je zvyklým způsobem a zabalit je při reklamaci do vhodného obalového materiálu, aby nedošlo k dalšímu poškození tohoto zboží (hlavně oděr a otřes).

    Požadování originálního obalu ze strany kupujícího je nepřiměřenou smluvní podmínkou nad rámec zákona a Vy trvejte na tom, že toto není Vaší povinností.
    Nenašli jste odpověď na Váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 99 Kč. Odpověď obdržíte maximálně do 5 pracovních dnů. Poradit se s naším advokátem.

    Komentáře vytvořeny pomocí CComment

    Společný majetek manželů
    Rozvod manželství
    Vše o dědění a vydědění
    Proč se nevyplatí ignorovat dopisy

    Výživné, alimenty - nejčastější dotazy

    Vymáhání dluhů, směnky

    Strašák jménem exekuce
    Osobní bankrot (konkurz), oddlužení (insolvence) - informace
    Trvalé bydliště
    Omezení, zbavení svéprávnosti
    Proč se nevyplatí ignorovat dopisy

    Na co nezapomenout při stěhování