Počet stránek ve webu: 48507

    1 1 1 1 1
    Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
    Dobrý den. Přes jeden internetový portál jsem si od jisté osoby "zakoupila" zboží na dobírku. V balíčku mi ovšem dorazilo něco úplně jiného, než jsem zaplatila. Můžete mi poradit, jestli se s tím dá něco dělat? Děkuji, Izabela


    Odpověď:

    Okamžitá písemná reklamace kvůli vadnému plnění – nebylo Vám zasláno zboží, které jste si objednala, tedy nebylo plněno řádně. Také můžete do 14 dnů bez udání důvodů odstoupit od smlouvy. Možná pomůže zákaznický servis daného portálu, případně i emailová korespondence.
    Nenašli jste odpověď na Váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 99 Kč. Odpověď obdržíte maximálně do 5 pracovních dnů. Poradit se s naším advokátem.

    Komentáře vytvořeny pomocí CComment

    Společný majetek manželů
    Rozvod manželství
    Vše o dědění a vydědění
    Proč se nevyplatí ignorovat dopisy

    Výživné, alimenty - nejčastější dotazy

    Vymáhání dluhů, směnky

    Strašák jménem exekuce
    Osobní bankrot (konkurz), oddlužení (insolvence) - informace
    Trvalé bydliště
    Omezení, zbavení svéprávnosti
    Proč se nevyplatí ignorovat dopisy

    Na co nezapomenout při stěhování