Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
Dobrý den. Přes jeden internetový portál jsem si od jisté osoby "zakoupila" zboží na dobírku. V balíčku mi ovšem dorazilo něco úplně jiného, než jsem zaplatila. Můžete mi poradit, jestli se s tím dá něco dělat? Děkuji, Izabela
Odpověď:
Okamžitá písemná reklamace kvůli vadnému plnění – nebylo Vám zasláno zboží, které jste si objednala, tedy nebylo plněno řádně. Také můžete do 14 dnů bez udání důvodů odstoupit od smlouvy. Možná pomůže zákaznický servis daného portálu, případně i emailová korespondence.
Nenašli jste odpověď na Váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 99 Kč. Odpověď obdržíte maximálně do 5 pracovních dnů. Poradit se s naším advokátem.
Komentáře vytvořeny pomocí CComment