Mám na Vás prosbu ohledně zrušení dovolené v Turecku. Máme zaplacenou zálohu na dovolenou v Turecku s all inclusive. Cestovní kancelář nám nabízí za rušení dovolené storno poplatek ve výši 5.960 Kč a nebo vycestovat dle současných vydaných opatření.
Současný stav nařizuje nošení roušek jak v letadle, tak i jsou vydané soubory opatření v dané destinaci (omezen pohyb na pláži a u bazénu, změna podávání a konzumace jídla a pití, atd). Dovolenou jsem si objednával za jiných podmínek, kdy nebyly tyto opatření. Za současných podmínek bych dovolenou neobjednával. Jsem po operaci plic a tím pádem v rizikové skupině. Jak mám prosím postupovat, aby mi cestovní kancelář za zrušení dovolené neúčtovala storno poplatek. Dopis CK:
Vážený kliente,
ceníme si toho, že jste se rozhodl pro nákup zájezdu u naší cestovní kanceláře. Uvědomujeme si, že pandemie nemoci Covid19 ve Vás může vyvolávat nejistotou a možná právě teď zvažujete, jestli na svoji dovolenou skutečně odcestujete.
Plnit Vaše cestovatelské sny vnímáme jako naše poslání. Rozhodně však nechceme vydělávat na Vašich obavách. S našimi partnery z řad leteckých společností a hoteliérů se nám podařilo vyjednat podmínky, díky kterým od Vás budeme v případě zrušení letního zájezdu požadovat pouze minimální stornopoplatky. Jestliže se nyní rozhodnete Váš zájezd zrušit, zaplatíte jen 5960 Kč. Případný přeplatek Vám zašleme zpět na účet.
Pokud nám to situace dovolí, jsme připraveni udělat maximum pro to, aby dovolená proběhla přesně podle Vašich představ. Nechceme však, abyste na ni odlétali v nejistotě a obavách. Proto Vám nyní dáváme možnost přehodnotit Vaše plány s minimálními finančními náklady.
Pokud na svých plánech zatím nic měnit nechcete, o své peníze se samozřejmě bát nemusíte.
V případě, že kvůli nemoci Covid19 nakonec nebudete možné na dovolenou odcestovat, dostanete od nás voucher na celou částku, kterou jste doposud za zájezd nebo zálohu zaplatili.
Předem děkuji za odpověď. Ludvík.
Komentáře vytvořeny pomocí CComment