Počet stránek ve webu: 48507

    1 1 1 1 1
    Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)

    Jak máme postupovat, když jsme si přes společnost GO TO GATE koupili letenky od ČSA z Prahy do Amsterdamu a zpět. Jedna objednávka a dvě rezervace. Let se měl uskutečnit v pátek 15.5.2020 - tento let byl oficiálně zrušen - koronavirus, ale zpáteční let 18.5.20 zrušen nebyl.

    Zkoušeli jsme se telefonicky několikrát spojit se společností GO TO GATE, ale zcela bez úspěchu. Rádi bychom věděli, jak máme postupovat a na co všechno máme nárok. Děkuji. Barbora.

     

    Odpověď:

    Pokud byl let zrušen kvůli epidemii koronaviru, máte možnost volby mezi třemi možnostmi:
    1. můžete požadovat vrácení celé zaplacené částky /bez jakéhokoliv storna), nebo
    2. můžete požadovat náhradní let v co nejbližší době, nebo.
    3. můžete požadovat náhradní let na datum, které si vyberete.
    Právo volby náleží Vám, nemůže Vám být nucena jako jediná možná varianta pouze některá z výše uvedených možností.
    Obraťte se na společnost písemně, popište celou situaci, uveďte, které právo jste si zvolili a toto požadujte. Doporučuji komunikovat výhradně v písemné formě.

    Nenašli jste odpověď na Váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 99 Kč. Odpověď obdržíte maximálně do 5 pracovních dnů. Poradit se s naším advokátem.

    Komentáře vytvořeny pomocí CComment

    Společný majetek manželů
    Rozvod manželství
    Vše o dědění a vydědění
    Proč se nevyplatí ignorovat dopisy

    Výživné, alimenty - nejčastější dotazy

    Vymáhání dluhů, směnky

    Strašák jménem exekuce
    Osobní bankrot (konkurz), oddlužení (insolvence) - informace
    Trvalé bydliště
    Omezení, zbavení svéprávnosti
    Proč se nevyplatí ignorovat dopisy

    Na co nezapomenout při stěhování