Na začátku dubna 2020 jsme měli odjet na wellness cvičící víkend, který zařizovala naše cvičitelka. Ke konci ledna 2020 byla vybrána od každého účastníka záloha ve výši 1.000 Kč. Poté byl doplatek 2.200 Kč. Vzhledem k situaci, která nastala v březnu a vše se uzavřelo z nařízení vlády, jsme na víkend neodjeli a hotel se domluvil s cvičitelkou na náhradním termínu v říjnu 2020.
Ne všem nám ovšem tento termín vyhovuje a proto jsme požadovali vrátit zaplacené peníze. Cvičitelkou nám bylo sděleno, že nám vrátí pouze 2.200 Kč a 1.000 Kč si nechal hotel. Že buď máme jet na nový termín nebo si za sebe sehnat náhradníka. Zajímá mě, jestli na tohle mají právo, když jsme první termín nezrušili ze své vlastní vůle. Hotel se se mnou samozřejmě nechce bavit, jako se třetí osobou, že si to mám vyřešit s cvičitelkou a ta mi zase tvrdí, že peníze nechce vrátit hotel, protože nám dal nový termín. Jaké jsou tedy v takovém případě moje práva? Děkuji za vaši odpověď. S pozdravem, Radana.
Komentáře vytvořeny pomocí CComment