V září 2019 jsem si objednala na e-shopu www.dresser.cz, kabát. Kabát mi byl doručen asi po měsíci. Zboží bylo nekvalitní (přeprodávají zboží z Číny), tak jsem se na prodávajícího obrátila s dotazem, kam mohu zboží vrátit a co vše mám udělat. Na jejich stránkách jsem vyplnila formulář pro vrácení zboží, zboží jsem vrátila a přidala znovu formulář o vrácení zboží.
Odepsali mi, ať jim zašlu podací lístek a že mi peníze bez odkladu vrátí. Podací lístek jsem zaslala, bude to již skoro měsíc a peníze stále nezaslali. Zjišťovala jsem si, jestli nás není víc a zjistila jsem, že opravdu nejsem jediná. Buď ostatním udělali to samé, nebo jim zboží vůbec nepřišlo. Po dalším zjišťování, jsem přišla na to, že mají více takových e-shopů, kde zákazníky podvádí. Dále jsem zjišťovala, že je firma založena na s. r. o a jejich vklad byl 1 Kč. Je možné podat hromadnou žalobu? Případně, jak mám vůbec postupovat? Předem velice děkuji za odpověď. Vladěna.
Komentáře vytvořeny pomocí CComment