Se společností B2M s. r. o. jsem po telefonu uzavřel "Službu na zasílání poptávek do 20.000 Kč". Jejich operátor mi ale nabízel poptávky o vyšší hodnotě (50 a více tisíc) a také 2 měsíce služby zdarma, které na faktuře ale také nebyly. Proto jsem odpověděl e-mailem, že je zde neshoda ve výši poptávek a tudíž žádám o její opravu nebo o odstoupení.
Poté mi přišla poštou neopravená faktura. Tu jsem v doporučeném dopisu vrátil s oznámením o odstoupení. Dnes (13.12.2019) mi opět volali, že odstoupení není možné, protože jsem OSVČ a toto se týká pouze běžného občana - spotřebitele, a také mi vyhrožovali, že nezaplacenou fakturu předají třetí straně k vymáhání. Tímto dotazuji, jestli skutečně nelze službu uzavřenou po telefonu zrušit. V příloze zasílám fakturu.
Komentáře vytvořeny pomocí CComment