Dobrý den, zhruba před měsícem si můj známý objednal přes internet 3 harddisky. Zboží mělo na internetu špatně uvedenou cenu (menší než skutečná). Na email mi přišlo potvrzení objednávky s uvedenou cenou (tou nižší). Nyní však prodejce odmítá poslat zboží. Je možné zboží soudně vymáhat či nikoli?
Další případ byl u jiného internetového obchodu. Bylo objednáno opět to samé zboží se špatnou cenou. Prodejce odmítl dodat zboží s odůvodněním, že dodavatel přestal zboží vyrábět, ovšem jinému fiktivnímu zákazníkovi potvrdil dostupnost produktu do 2-3 týdnů. Toto jednání bylo nahlášeno na ČOI, která jej vyhodnotila jako porušení zákona 634/1992 sb. o ochraně spotřebitele. Ovšem dodání zboží tento úřad zajistit nemůže. Je nějaká šance získat zboží občanskoprávní cestou? Honza
Další případ byl u jiného internetového obchodu. Bylo objednáno opět to samé zboží se špatnou cenou. Prodejce odmítl dodat zboží s odůvodněním, že dodavatel přestal zboží vyrábět, ovšem jinému fiktivnímu zákazníkovi potvrdil dostupnost produktu do 2-3 týdnů. Toto jednání bylo nahlášeno na ČOI, která jej vyhodnotila jako porušení zákona 634/1992 sb. o ochraně spotřebitele. Ovšem dodání zboží tento úřad zajistit nemůže. Je nějaká šance získat zboží občanskoprávní cestou? Honza
Komentáře vytvořeny pomocí CComment