Prosím o radu ohledně vypovězení smlouvy s poskytovatelem telekomunikačních služeb T- Mobile. V létě tohoto roku (přesně 27.7.2010) jsem potkala na ulici jejich obchodního zástupce a sepsala s ním objednávku, přičemž mi byly od zástupce sděleny jen částečné informace. Po upřesnění informací na zákaznické lince T-Mobile jsem si spočítala, že se mi tarif zase tolik nevyplatí a zaslala žádost o odstoupení od smlouvy, bohužel jen obyčejnou poštou, nemám tedy doklad o zaslání.
Zajímalo by mě, jestli se dá za těchto okolností (mylné informace) odstoupit v jiné lhůtě než 14 dnů po sjednání smlouvy (smlouva vlastně ani sjednána nebyla, podepisovala jsem na ulici objednávku). Na zaslání dopisu - vysvětlení situace a žádosti o výpověď - ze dne 10.září totiž už doklad mám. Nechci platit 3roky za tarif, který nevyužiji. Je případně nějaký jiný způsob zrušení tarifu, prosím? Děkuji, Aneta
Komentáře vytvořeny pomocí CComment