Byli jsme v obchodním domě, moje malá dcera (4 roky) rozbila sklenici s medem. Prodavačka říkala, že škodu musím na místě uhradit. Já jsem ji sice uhradila, ale slyšela jsem, že to co je v prodejně je majetkem prodejny a ta je pojištěná proti takovým skutečnostem. Měla tedy prodejna právo po mě požadovat částku za rozbitý med? Lucka
Náhrada škody, odpovědnost za škodu
Regres, právo regresu - co je to, definice
- Základní údaje
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Odpovědnost za škodu, náhrada škody (občanské právo)
- Zobrazení: 8067
Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
Odpověď:
Prodejna sice může být pojištěná proti takovýmto škodám, ale poté má pojišťovna právo po Vás požadovat tuto škodu – tzv. právo regresu. To by pro Vás bylo jistě méně výhodné, a také i dražší. V takovém případě je tedy nejvhodnější zaplacení škody ihned.
Nenašli jste odpověď na Váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 99 Kč. Odpověď obdržíte maximálně do 5 pracovních dnů. Poradit se s naším advokátem.
Komentáře vytvořeny pomocí CComment