V říjnu 2010 jsme ukončili smlouvu na mobilní internet s firmou Telefonica písemnou výpovědí. Firma účtovala dál měsíční poplatky bez upozornění a zaslání jediného papíru a po půl roce předala neexistující faktury vymáhací firmě. Po zjištění tohoto faktu jsme volali na O2. Omluvili se a řekli, že chyba se stala na jejich straně.
Slíbili nápravu, ale slib nedodrželi, protože vymáhací firma začala vyhrožovat exekucí. Na naše vysvětlení nereagovala, protože už nedošlo k žádné komunikaci mezi O2 a vymahačskou firmou. Nakonec jsme byli nuceni zaplatit jen poplatek za vymáhání, žádný dluh neexistoval. Telefonica s námi dál nekomunikuje, na žádost o vydání potvrzení o bezdlužnosti nereaguje. Co dělat dál a jak se bránit v této situaci? Vymáhací poplatek činil 1500 Kč. Milada
Komentáře vytvořeny pomocí CComment