Prosím o radu jak postupovat v případě, kdy se nedodrží pravomocné Usnesení o nabytí dědictví. A to sice přeplatek za energie fy ČEZ. Usnesení jsem doložila na zákaznickém centru, uvedla účet, na který má být přeplatek vrácen - vše mám potvrzeno. Ovšem přeplatek vrátili na účet, ze kterého byly prováděny platby v měsících po smrti klienta.
Platby prováděla tchyně, která má v domě věcné břemeno bydlení a potřebovala elektřinu. Poměrnou část přeplatku jsem jí zaplatila ze svého. Na ČEZu jsem řešila přes Zákaznickou linku i přes Zákaznické centrum, podala jsem oficiálně reklamaci. Ale stále nemám žádnou odpověď. Odběrné místo bylo do 11.1.2024 psáno na zemřelého, poté jsem ho zrušila. A mám dojem, že nikdo kromě dědice nemá na vypořádání (jak nedoplatky tak přeplatky) nárok. Můžete mi to, prosím, potvrdit a případně poradit postup jak to co nejjednodušeji s ČEZem vyřešit? Nelze přes platební příkaz na základě Usnesení? Děkuji za Váš čas a ochotu, Mariana.
Komentáře vytvořeny pomocí CComment