Moje maminka bydlí v nájemní bytě. Důvod dotazu je oprava domácího telefonu, který nezvonil a neotevíral domovní dveře (do budovy). Závadu nahlásila majiteli domu a ten poslal opraváře. Dnes (21.12.2023) jí ovšem přišla faktura na její jméno ve výši 5.635 Kč. Dle zakázkového listu si firma účtuje zjištění závady otevírání dveří a výměnu domácího telefonu, ten však sebou neměl.
Tak přijel jiný den a kdy tedy vyměnil domácí telefon a odzkoušel, že funguje. Dále uvádí, že stav systému je špatný a doporučuje celou výměnu, neboť z ulice není do bytů slyšet. Zakázku zadával majitel domu, maminka ovšem podepsala zakázkový list, že převzala zakázku bez závad. Nebyla upozorněna, že bude něco platit natož v takové vysoké částce. Majitel nechal fakturu vystavit na její jméno a ještě s datem vystavení 27.11.2023 a splatností 11.12.2023, s poznámkou, že pokud nebude dodržena splatnost bude běžet penále. Můj dotaz zní, zda zaplatit a pak se bránit, Jak postupovat. Vím, že drobné opravy hradí nájemce, ale tohle mi nepřipadá jako drobná oprava. Pochopila bych fakturu na telefon a nějakou práci. V příloze posílám zakázkový list a fakturu. Děkuji za rychlou odpověď. S přáním hezkého dne Helena.
Komentáře vytvořeny pomocí CComment