Jakožto majitelé bytů jsme byli vyzváni hromadným mailem společností MAN, správcem našeho domu, ke zpřístupnění bytů dne 24.11.2022 za účelem výměny vodoměrů. V bytě nebydlím, kontaktovala jsem ohledně toho tedy dvakrát svého německého nájemníka, který mě ujistil, že v bytě ten den od 2-5 hod bude.
Tímto jsem měla věc za vyřízenou. Nereagovala jsem proto na výzvu náhradního termínu 14.12.2022, opět hromadným mailem, kde nás správce MAN vyzval k zpřístupnění zbylých bytů, kde k výměně nedošlo. Zhruba před 14 dny mne osobně mailem kontaktoval technik společnosti MAN, kde mne žádal o zpřístupnění bytu, protože ve dvou termínech k výměně vodoměru nedošlo. Dohodla jsem se na tomto s ním, ale bylo mi také zároveň řečeno, že výměnu musím zaplatit, protože jsem byt nezpřístupnila ani v jednom ze dvou termínů, kdy se měnilo hromadně v celém domě. Kontaktovala jsem svého nájemníka, ten tvrdí že v bytě byl, ale nikdo vodoměr nepřišel vyměnit. Kontaktovala jsem také instalatérskou firmu, ti mi však řekli, že po tak dlouhé době nedohledají, jestli v bytě byli. Je to tvrzení proti tvrzení. Osobně nechápu, proč mne přímo jakožto majitelku bytu správcovská firma MAN nekontaktovala hned po prvním termínu s tím, že konkrétně v mém bytě k výměně nedošlo a nepožádali o zpřístupnění na druhý termín. Chtěla bych se zeptat, zda toto není její povinnost. Anebo zda jen postačí poslat hromadný mail a vlastníci bytů, kteří v nich zrovna nebydlí, se musí dohledávat zda zrovna v jejich bytě k výměně došlo či nikoliv. Zda jsem tedy povinna výměnu zaplatit. Děkuji za odpověď a za váš čas. S pozdravem Vladěna.
Komentáře vytvořeny pomocí CComment