15.4.2019 jsem si objednala přes Facebookové stránky "Vinkys-kabelky, doplňky" (podnikatelský subjekt Šárka Pokorná, Opolanská, Libice nad Cidlinou, IČO 04812832) 2 kabelky + poštovné ve výši 1.780 Kč. Platbu jsem hned poslala dle zaslaných údajů s tím, že po připsání platby mi budou kabelky zaslány do 3 týdnů.
Několikrát jsem urgovala, paní mi lhala, že už byly odeslány nebo nereagovala vůbec. 29.7.2019, po téměř 3 a půl měsíci jsem objednávku zrušila s tím, že požaduji vrátit peníze. Paní mě stále ujišťovala, že objednávku určitě posílala, ale není tomu tak. Žádný doklad o tom, že mi objednávku třeba posílala a já bych si ji třeba nevyzvedla mi neposlala. 6.8.2019 mi sama posílala dotaz, abych ji poslala své číslo účtu. To jsem hned udělala a nedělo se nic. Vrácení peněz jsem urgovala a přiložila jsem i pdf potvrzení o platbě kabelek. Bez odpovědi. Ve druhé polovině srpna 2019 jsem znovu urgovala, kdy mi budou vráceny peníze. Paní si zprávu přečetla a vůbec nereaguje. Vše mám ve zprávách na Facebooku a potvrzení z banky o provedené platbě za kabelky z dubna 2019 také mám. Poradíte mi prosím, jak mám peníze za nedodané a již dávno zaplacené zboží získat zpět? Mám podat trestní oznámení? Děkuji Miroslava.
Komentáře vytvořeny pomocí CComment