Dne 12.7.2010 se moje 79 letá matka zúčastnila autobusem předváděcí akce v Hošticích, kde tak jak to na těchto akcích chodí podepsala smlouvu na zboží. K tomu jí ještě byla, tak jak ona říká vnucena klientská karta. Zboží si přivezla domů - zaplatila 1000,- Kč v hotovosti a doplatit má do 12.8.2010 ještě 34.000,- Kč. Po návratu domů se jí vše rozleželo a druhý den do firmy zavolala, že odstupuje od smlouvy a zboží, že je ochotna jim osobně dovést -(provozovna Mělník). S paní se kterou po telefonu mluvila jí řekla, že je to možné, ale aby zavolala ještě další den - středa 14.7.2010. Dne 13.7.2010 matka napsala odstoupení od smlouvy a ještě tentýž den odeslala firmě.
Další den opět volala do firmy, ale paní se kterou hovořila den předtím ohledně vrácení zboží se začala vymlouvat, že nemají čas, že se jim to nehodí, aby zboží nevozila, údajně by se bývalo mělo vrátit do firmy v pátek t.j. 16.7.2010 a ještě jí sdělila, že jí bude aktivována klientská karta (což jí vůbec, pravděpodobně záměrně na akci neřekli).
Takže když nemohlo být zboží vráceno osobně, vrátila jej matka poštou i s klientskou kartou. Postupovala podle jednotlivých článků, jak jsou uvedeny ve smlouvě. Myslím, že by to mohlo být v pořádku, ale co když firma zboží nepřevezme, jak potom postupovat dál? Předem děkuji za odpověď a jsem s pozdravem. Kamila
Komentáře vytvořeny pomocí CComment