Chtěla bych Vás poprosit o radu. Před 16 měsíci jsme koupili rodinný dům. Při pobytu v domě, po 3-4 hodinách, se u mě projeví alergie - silné svědění kůže, které mi zcela brání v domě pobývat. Zkoušeli jsme odstraňovat možné příčiny (sádrokartony, dřevotřískové podlahy atd.), ale nic mi nepomohlo.
Chtěla bych Vás poprosit o radu. Před 16 měsíci jsme koupili rodinný dům. Při pobytu v domě, po 3-4 hodinách, se u mě projeví alergie - silné svědění kůže, které mi zcela brání v domě pobývat. Zkoušeli jsme odstraňovat možné příčiny (sádrokartony, dřevotřískové podlahy atd.), ale nic mi nepomohlo.
Chtěla bych Vás poprosit o radu. Před 16 měsíci jsme koupili rodinný dům. Při pobytu v domě, po 3-4 hodinách, se u mě projeví alergie - silné svědění kůže, které mi zcela brání v domě pobývat. Zkoušeli jsme odstraňovat možné příčiny (sádrokartony, dřevotřískové podlahy atd.), ale nic mi nepomohlo.
Chtěla bych Vás poprosit o radu. Před 16 měsíci jsme koupili rodinný dům. Při pobytu v domě, po 3-4 hodinách, se u mě projeví alergie - silné svědění kůže, které mi zcela brání v domě pobývat. Zkoušeli jsme odstraňovat možné příčiny (sádrokartony, dřevotřískové podlahy atd.), ale nic mi nepomohlo.
Zakoupili jsme si sedací soupravu a 11.11.2016 jsme si jí od prodávajícího přebírali, při převzetí jsme neshledali žádnou vadu. Doma po rozbalení jsme zjistili roztržení látky na sedačce. Manžel jel sedačku vrátit na prodejnu a dohodl se s prodávajícím na vyřízení reklamace. 5.12.2016 jsme obdrželi zprávu, že reklamace nebyla uznána.
Zakoupili jsme si sedací soupravu a 11.11.2016 jsme si jí od prodávajícího přebírali, při převzetí jsme neshledali žádnou vadu. Doma po rozbalení jsme zjistili roztržení látky na sedačce. Manžel jel sedačku vrátit na prodejnu a dohodl se s prodávajícím na vyřízení reklamace. 5.12.2016 jsme obdrželi zprávu, že reklamace nebyla uznána.
Zakoupili jsme si sedací soupravu a 11.11.2016 jsme si jí od prodávajícího přebírali, při převzetí jsme neshledali žádnou vadu. Doma po rozbalení jsme zjistili roztržení látky na sedačce. Manžel jel sedačku vrátit na prodejnu a dohodl se s prodávajícím na vyřízení reklamace. 5.12.2016 jsme obdrželi zprávu, že reklamace nebyla uznána.
Zakoupili jsme si sedací soupravu a 11.11.2016 jsme si jí od prodávajícího přebírali, při převzetí jsme neshledali žádnou vadu. Doma po rozbalení jsme zjistili roztržení látky na sedačce. Manžel jel sedačku vrátit na prodejnu a dohodl se s prodávajícím na vyřízení reklamace. 5.12.2016 jsme obdrželi zprávu, že reklamace nebyla uznána.
Syn provádí rekonstrukci bytu. Na pomoc si vzal architekta a vše sladili do teplých barev. Do koupelny a na WC si vybral dlažbu Ragno Jazz Beige, obklady Ragno Jazz White a mozaiku Atlas Concorde Mark Taupe. Na internetu jsme dohledali prodejce - Keraservis a. s. Brno. Syn dne 26.9.2016 navštívil prodejnu, kde byla na panelu vystavena dlažba i obklad v teplém odstínu.
Syn provádí rekonstrukci bytu. Na pomoc si vzal architekta a vše sladili do teplých barev. Do koupelny a na WC si vybral dlažbu Ragno Jazz Beige, obklady Ragno Jazz White a mozaiku Atlas Concorde Mark Taupe. Na internetu jsme dohledali prodejce - Keraservis a. s. Brno. Syn dne 26.9.2016 navštívil prodejnu, kde byla na panelu vystavena dlažba i obklad v teplém odstínu.