Daně, obchod, živnost, podnikání
- Základní údaje
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Obchodní právo, vztahy, smlouvy
- Zobrazení: 1999
Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
Po podání inzerátu na internetu o zadání (rezervace) kotěte mne kontaktoval e-mailem zájemce. E-mailem jsem mu sdělila, že mu kotě rezervuji. Dohodli jsme se na ceně a termínu předání. Termín byl 3 dny předem změněn ze strany zájemce, nevadilo nám to. Den předem jsme se ale rozhodli, že kotě neprodáme, a tak jsme zájemci velmi slušnou formou sdělili, že si kotě necháváme.
- Základní údaje
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Obchodní právo, vztahy, smlouvy
- Zobrazení: 3011
Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
Po podání inzerátu na internetu o zadání (rezervace) kotěte mne kontaktoval e-mailem zájemce. E-mailem jsem mu sdělila, že mu kotě rezervuji. Dohodli jsme se na ceně a termínu předání. Termín byl 3 dny předem změněn ze strany zájemce, nevadilo nám to. Den předem jsme se ale rozhodli, že kotě neprodáme, a tak jsme zájemci velmi slušnou formou sdělili, že si kotě necháváme.
- Základní údaje
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Obchodní právo, vztahy, smlouvy
- Zobrazení: 7383
Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
Po podání inzerátu na internetu o zadání (rezervace) kotěte mne kontaktoval e-mailem zájemce. E-mailem jsem mu sdělila, že mu kotě rezervuji. Dohodli jsme se na ceně a termínu předání. Termín byl 3 dny předem změněn ze strany zájemce, nevadilo nám to. Den předem jsme se ale rozhodli, že kotě neprodáme, a tak jsme zájemci velmi slušnou formou sdělili, že si kotě necháváme.
- Základní údaje
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Obchodní právo, vztahy, smlouvy
- Zobrazení: 2035
Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
Po podání inzerátu na internetu o zadání (rezervace) kotěte mne kontaktoval e-mailem zájemce. E-mailem jsem mu sdělila, že mu kotě rezervuji. Dohodli jsme se na ceně a termínu předání. Termín byl 3 dny předem změněn ze strany zájemce, nevadilo nám to. Den předem jsme se ale rozhodli, že kotě neprodáme, a tak jsme zájemci velmi slušnou formou sdělili, že si kotě necháváme.
- Základní údaje
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Obchodní právo, vztahy, smlouvy
- Zobrazení: 1783
Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
Po podání inzerátu na internetu o zadání (rezervace) kotěte mne kontaktoval e-mailem zájemce. E-mailem jsem mu sdělila, že mu kotě rezervuji. Dohodli jsme se na ceně a termínu předání. Termín byl 3 dny předem změněn ze strany zájemce, nevadilo nám to. Den předem jsme se ale rozhodli, že kotě neprodáme, a tak jsme zájemci velmi slušnou formou sdělili, že si kotě necháváme.
- Základní údaje
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 2059
Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
Prosím Vás o radu. Již je tomu víc jak měsíc, co jsme u developera reklamovali vadnou elektroinstalaci (byt v novostavbě, zakoupen v květnu letošního roku). Tehdy nám bylo oznámeno, že reklamace bude předána stavební firmě k vyřízení. K dnešnímu dni se však vůbec nic nestalo. Kdo v našem případě zodpovídá za reklamaci - je to prodávající (tedy developer) ? Mám za to, že developer měl 30 dní na to zajistit opravu či nápravu. Je tomu tak? Děkuji, Petra
- Základní údaje
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 7636
Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
Prosím Vás o radu. Již je tomu víc jak měsíc, co jsme u developera reklamovali vadnou elektroinstalaci (byt v novostavbě, zakoupen v květnu letošního roku). Tehdy nám bylo oznámeno, že reklamace bude předána stavební firmě k vyřízení. K dnešnímu dni se však vůbec nic nestalo. Kdo v našem případě zodpovídá za reklamaci - je to prodávající (tedy developer) ? Mám za to, že developer měl 30 dní na to zajistit opravu či nápravu. Je tomu tak? Děkuji, Petra
- Základní údaje
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 7491
Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
Prosím Vás o radu. Již je tomu víc jak měsíc, co jsme u developera reklamovali vadnou elektroinstalaci (byt v novostavbě, zakoupen v květnu letošního roku). Tehdy nám bylo oznámeno, že reklamace bude předána stavební firmě k vyřízení. K dnešnímu dni se však vůbec nic nestalo. Kdo v našem případě zodpovídá za reklamaci - je to prodávající (tedy developer) ? Mám za to, že developer měl 30 dní na to zajistit opravu či nápravu. Je tomu tak? Děkuji, Petra
- Základní údaje
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 7579
Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
Prosím Vás o radu. Již je tomu víc jak měsíc, co jsme u developera reklamovali vadnou elektroinstalaci (byt v novostavbě, zakoupen v květnu letošního roku). Tehdy nám bylo oznámeno, že reklamace bude předána stavební firmě k vyřízení. K dnešnímu dni se však vůbec nic nestalo. Kdo v našem případě zodpovídá za reklamaci - je to prodávající (tedy developer) ? Mám za to, že developer měl 30 dní na to zajistit opravu či nápravu. Je tomu tak? Děkuji, Petra
- Základní údaje
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 2314
Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
Prosím Vás o radu. Již je tomu víc jak měsíc, co jsme u developera reklamovali vadnou elektroinstalaci (byt v novostavbě, zakoupen v květnu letošního roku). Tehdy nám bylo oznámeno, že reklamace bude předána stavební firmě k vyřízení. K dnešnímu dni se však vůbec nic nestalo. Kdo v našem případě zodpovídá za reklamaci - je to prodávající (tedy developer) ? Mám za to, že developer měl 30 dní na to zajistit opravu či nápravu. Je tomu tak? Děkuji, Petra